'E chello ca è succiesso danno colpa a me Lle sta criscenno 'a panza e 'a gente vó sapè 'A parte dó cattivo m"a sta danno a me Ma subito curreva pè venì addu me E chella sora cchiu' ruffiana ca lle deva a mano 'A cummigliava tutt"e vvote annanzo 'o nnammurato Se n'era accorto stu guaglione ma chella ruffiana Diceva sorema è sultanto ma bona guagliona Che vene a fa cu 'o pato pè parla'? Che vó sapè si 'a figlia è peggio 'e me? Che vene a fa cu 'o pato pè parla'? Che vó sapè si 'a figlia è peggio 'e me? 'E chello ca è succiesso danno colpa a me Lle sta criscenno 'a panza e 'a gente vó sapè 'A parte dó cattivo m"a sta danno a me Ma subito curreva pè venì addu me Mo chella è asciuta incinta senza llo sapè E vonno menà a dinto doppo 'e chillo a me Tenevo na speranza e l'aggio persa già Pecchè lle cresce 'a panza È chesta 'a verità E chella sora cchiu' ruffiana ca lle deva a mano 'A cummigliava tutt"e vvote annanzo 'o nnammurato Io ce 'o dicevo è n'attrazione senza sentimento E mo pe bocca 'a gente fosse io sulo 'o malamento? Che vene a fa cu 'o pato pè parla'? Che vó sapè si 'a figlia è peggio 'e me? Che vene a fa cu 'o pato pè parla'? Che vó sapè si 'a figlia è peggio 'e me? 'E chello ca è succiesso danno colpa a me Lle sta criscenno 'a panza e 'a gente vó sapè 'A parte dó cattivo m"a sta danno a me Ma subito curreva pè venì addu me Mo chella è asciuta incinta senza llo sapè E vonno menà a dinto doppo 'e chillo a me Tenevo na speranza e l'aggio persa già Pecchè lle cresce 'a panza È chesta 'a verità Chesta storia nun è proprio tale e quale all'ate Senza ammore nun esistono dduie nnammurate Ma ce metto tutt'o core nun sarrà nu sbaglio E te porto nzieme a me E chello ca è succiesso danno colpa a me Ma ormai ce sta nu figlio che tengo 'a vedè Si po tu t'annammure e m'annammoro 'e te E stammo tutt'a vita nzieme tutt'e tre (E chella sora cchiu' ruffiana ca lle deva a mano) ('A cummigliava tutt"e vvote annanzo 'o nnammurato) (Se n'era accorto stu guaglione ma chella ruffiana) (Diceva sorema è sultanto ma bona guagliona)
AVETE CANTATO PER ANNI "NON FARMI MALE PIù" DI PINO GIORDANO E ADESSO MI GIUDICATE FIORELLINO????????????? NON C'E' PARAGONI CARI MIEI.....VAI CUGINOOOO, SI O MEGL!
La canzone è bella e anche la musica e poi cantata da fiorellino fa la differenza anche se lo preferisco nell altra versione cioè tipo grande amore mio, la scusa degli ipocriti,ricomincerei....ecc sul fatto che sia tornato al neo melodico nn ne ha colpe certe occasioni si prendono a volo e poi nn si sa mai come va a finire.cmq o in italiano o neo melodico fiorellino e un grande artista e merita palcoscenici molto più importanti anche se secondo me nn doveva cantare avvisala a mamma !
Cari gendarmi, non lasciate scaturire l'immonda ira che risiede in voi; Aggiungete un tocco di puro sale e esplicitate il consenso di questo modesto piatto di Pasta e fagioli con Cotica...