Dark

Testing Minecraft Illusions That Feel Illegal 

EYstreem
Subscribe 8M
Views 2.8M
99% 51 000 1

Can you beat the World's Most Confusing Optical Illusions from Level 1 to Level 100? Or will you faint with Ethan?
Play Minecraft with ME and be IN VIDEOS! 😝 Just click the 'JOIN' button here ▶
/ @eystreem
❤️ Tik Tok: direct.me/eystreem
📷 Instagram: direct.me/eystreem
🎮 My Minecraft Server Address: play.eyserver.com
You can join this server on Bedrock Edition (Phones, Consoles and Tablets) and Java Edition (PC and Mac)
💙 Huge thanks and credit to these awesome creators for inspiring today's video: docs.google.com/document/d/1_...
🎵 Music from: share.epidemicsound.com/wn87w
#Eystreem #Minecraft

Gaming

Published on

 

Oct 1, 2023

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments    
VillagerLive
VillagerLive Year ago
let's take the moment to appreciate how much effort he puts into the content for us
Blaga Hadzhieva
Beast v2🔥 YEAH!!!! MAKING 1 VIDEO AND EYSTREEM 100 VIDEOS
ERROR
ERROR Year ago
Beast v2🔥 u real i dont think
ERROR
ERROR Year ago
ShadePlayz not really
sanriooo
sanriooo Year ago
Beast v2🔥 Ok
Bj.ammin_
Bj.ammin_ Year ago
Beast v2🔥 YEAH SOO TRUE U BARELY HAVE TWO VIDEOS AND JORDON HAS OVER A 100
VillagerLive
VillagerLive Year ago
We can all agree that he never disappoints us with his content!!🏆
Toast
Toast Year ago
Yay boi
Tishawn Usiade
Bot
Diamond MC
Diamond MC Year ago
stop spamming please.
hanisma2006
hanisma2006 Year ago
Can you cate a vit
Sterling Tripp2
Sterling Tripp2 2 months ago
@Diamond MCong bruh it’s all “cAn We ApPrEcIaTe HoW mUcH wOrK” like damn he just posted a single video
Crep Chief Notify 🤑💰
This guy is literally stepping his game up video after video. Eystreem to 100M subs!!! Let’s go! 😍🙌🎉
Bloxycraftz
Bloxycraftz Year ago
Yeah
Roblox Master
Roblox Master Year ago
Yo mama
SHREEHAAN GAMER ꪜ
That will happen in 2050
kcy_008_it's jane vid
@SHREEHAAN GAMER ꪜ IDK
userurmom
userurmom 3 months ago
Sorry to say but that will happen in like 3000
Yo⚡ #Raiseriggy
Yo⚡ #Raiseriggy 10 months ago
literally ever comment here: "can we just appreciate how much effort he puts into the work, keep it up!"
Sam Cochran
Sam Cochran Year ago
Haven’t even gotten into the video, and already know it’s gonna be good! Keep up the good work Ethan and Jordan!
Jessica Sugay Ang
0 op
Gabriel Isah
Gabriel Isah Year ago
Jordan, you're awesome at illusion. I hope there are more of this videos.
Cinemaman
Cinemaman 10 months ago
ya
Thiri Linn Khint
Thiri Linn Khint 10 months ago
My sister has a runic cube
Logan Reece
Logan Reece Year ago
Everyone just appreciate Jordan and the effort he makes for videos 👏👏👏👏👏
Kristy L Nugent
Yas
Nusrat
Nusrat 8 months ago
EY
shadow
shadow 7 months ago
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
king byoob
king byoob 6 months ago
Ethan and EYstreem are great buds, keep uploading eystreem!
Morey Dumo
Morey Dumo Year ago
Keep uploading good videos, Eystreem :)
Yo⚡ #Raiseriggy
Yo⚡ #Raiseriggy 10 months ago
literally ever comment here:
Rosie Tosie
Rosie Tosie Year ago
I love it when jordon edits his videos and makes his face twist and turn and be too small for his big brain. Nice work dude
Minh Khoa
Minh Khoa Year ago
Beast v2🔥 bot
Marlon Mamauag
me too
Marlon Mamauag
Beast v2🔥 then why are you in here if your a hater
Dhiyan abdurazack
Beast v2🔥 yes you are right
Viktoria Calyx
Jordan never disapoint us!! he makes us smile every day!😊
May Kiya
May Kiya Year ago
Yessssirrr
Peegoo Crafter
I’v been watching you for a little over 3 years and your channel has only grown! Great job man.
Kadijatu Bah
Kadijatu Bah Year ago
Only grown? He got 4M subs amazing
Peegoo Crafter
Ikr!!
firstangel13brother
@Peegoo Crafter IKR
Lynette safar <33
Hi I saw ur profile and ur gacha club ocs are so pretty! Btw I make also gacha content and roblox True tho he's channel has grown
Peegoo Crafter
@Lynette safar
Donne1811
Donne1811 5 months ago
good job on your vids! keep up the good work!
Mary Queenie Chavez
Mary Queenie Chavez 2 months ago
This made close mind, don't you think?
Old Bzowljr go to my new channel
This feels like you're both trying to sabotage each other with the illusions
Fikerte Asmare
Yup
TIX
TIX 11 months ago
Lol
Megan Graham
Megan Graham 3 months ago
You know Ethan's build before Jordan was gonna make the rubix cube? Ethan's build hurt my eyes, I almost became blind
Mazen Dude
Mazen Dude Year ago
Woah I feel like I’m in a movie where two dudes just confuse each other every time for the whole time, ok maybe not but this is still so cool.
The moo of the mr
Yes
ender boi
ender boi Year ago
Fax
Charlene Simmons
*same* _bro_
(krew fan) aesthety_86
Feel like im in fucking nightmare
Ratvr
Ratvr Year ago
Sheesh
chinghang Lee
chinghang Lee Year ago
In mathematics, a Möbius strip, band, or loop, also spelled Mobius or Moebius, is a surface with only one side and only one boundary curve. The Möbius strip is the simplest non-orientable surface. It can be realized as a ruled surface.
REDMAN
REDMAN Year ago
Oh oh oh we got a mathematician here oh oh oh
TVRtrends_VR
TVRtrends_VR Year ago
Why on this channel schoolwork we don't like schoolwork we like watching Eystreem
Very Dark Circle
Good job
Upward Falling
okay but THIS IS NOT A FREAKING MATH CLASS
liozila
liozila Year ago
Imagine if ethans first illusion actually generated
Charlene Simmons
-burh- -it- -did-
Editha Jardinico
Happy
Editha Jardinico
Happy
Kanchana K P
Kanchana K P Year ago
You win
GamerGod2012
GamerGod2012 Year ago
Omg
galaxy cat
galaxy cat Year ago
It's not a mistake 🌌ITS A MASTERPIECE🌌
Sister for ever
Sister for ever 7 months ago
I love galaxycat19178 avatare
gamerlegendongames
gamerlegendongames 6 months ago
@Sister for ever do you mean avatar?
gamerlegendongames
gamerlegendongames 6 months ago
Pro dog I'm not
C-25
C-25 5 months ago
@gamerlegendongames no he means the jellybean fan
furoneko
furoneko Year ago
6:45 I do that all the time irl! It's because anything bright green shows as red, and anything red (doesn't even have to be bright tbh) shows as green :)) Same goes for black and white and any other color!
Asha Balasuriya
I do that a lot too!
Jessica Sugay Ang
Wat ya talkin abaut?
Mycapey
Mycapey 9 months ago
One of these illusions hypnotised me
Join lights Out
I love your videos keep up the good work jordan
Sea26
Sea26 Year ago
Love how ethan is the best friend ❤️ in the videos
john exe
john exe Year ago
OMG YOUR ALMOST CLOSE TO 4M congrats 🎉 im proud of you eystream🥳
MythicalHeroBG
Well btw…congratulations on 4 million subs Eystreem!❤️🎉
KevinPlayzCODM
*This guy is a Minecraft legend*
VillagerLive
VillagerLive Year ago
Yoooo I found this channel randomly; it is really a channel that produces quality content. Congratulations. 🏆🎉 and Congrats in advance for 4M I'm your new subscriber now :) hope I become popular someday like you 😊
REDMAN
REDMAN Year ago
U will never this u will never get this lalalalalala
Diamond MC
Diamond MC Year ago
stop spamming please.
panzerka
panzerka Year ago
Eyestreem you always make me happy! Great video! 😀😃😄
Denzel Jarred Dela Cruz
Ooòoooooooooooooooooooooooppo
Brandon Dolgner
Brandon Dolgner 5 months ago
I like your thinking 🤔
Kia Beringuel
Kia Beringuel Year ago
Advance happy 4 million subscribers jordan we hope and continue on making more episodes and content for us😁😁
Francis Nyemah
Francis Nyemah 8 months ago
It's so insane that they can literally build all of the in 3 minutes like Bruh Bruh
Edily Collado
Edily Collado Year ago
Congrats on 4M subs!
MncBlox
MncBlox Year ago
that torch illusion just blow my socks off, keep up the good work, your the best
ESTYALZ PRODUKSHUNZ
ESTYALZ PRODUKSHUNZ 9 months ago
Does he have the best builds in Minecraft @/Mcnblox
Adebukola Shoetan
Adebukola Shoetan 7 months ago
Ryan
The ice breaker
Love your videos 💖💖💖 keep going!
Demitra Suazo
Demitra Suazo Year ago
I love your videos keep it up eystreem
Cookie_gaming23
Congratulations on 4M subs!😊
gamerlegendongames
gamerlegendongames 6 months ago
Ya
NIKOLA HAVOC ANTHONYS CHANNEL
You inspired me to be a RU-vid.keep up the great work.
TARIKA GAMING🅥︎
*" Respect Everyone " who were involved in this, seriously the best piece that I've ever seen on RU-vid▶️, HAT'S OFF TO WELL ! LOVE YOUR VIDEOS !!!!*
DatSquad
DatSquad Year ago
Your a bot
DatSquad
DatSquad Year ago
Get off YT now!
Boooom!!!
Boooom!!! Year ago
Yeah get off RU-vid bot
CETRATE
CETRATE Year ago
PLEASE CONTINUE THESE BUILD BATTLE SERIES I LOVE IT ALOT!
Sister for ever
Sister for ever 7 months ago
I love minecraft!
TP playz
TP playz Year ago
I just love how he does these videos! They make me want to say this: Lol!
Notkennyforreal is cool
I know right
Shefa Zasf
Shefa Zasf 10 months ago
That stone circle thing just blow my mind🤯
Sikha Roy
Sikha Roy 4 months ago
Same profile pic
astro
astro Year ago
I love these battle videos I think they are so cool And also congrats on 4 million subs! :D
KyllianAcabado
KyllianAcabado 11 months ago
I love all of your conversations Congrats on 6 million subs Keep up the good work We always watch your videos We hope you get more subs❤
SharkyPlayz
SharkyPlayz Year ago
congrats on 4mil man, i've been encouraging everyone i know to sub 2 you
Nerd
Nerd Year ago
Congrats
Joan Crispino
Joan Crispino Year ago
huuu win in all
Joan Crispino
Joan Crispino Year ago
in win all man tnt55%555555
The Addicted Gamer
He gets fooled from Ethan’s illusions.
Miqi Lin
Miqi Lin Year ago
I love those illusion Keep your the great work!
dianap3h
dianap3h 3 months ago
I ever make a illusion to prank my friends until they super mad.
f
f Year ago
These videos literally never get old ❤️
PuffyEclipse 🐡
crazy
Mika_Z {[Roblox]}
crazy
PuffyEclipse 🐡
Crazy chain
Ана Ишханян
Your second bild looks like a flower 🌸. I LOVE IT
Zombono
Zombono Year ago
Eystreem is definitely the best builder. These hurt my brain so much but my eyes loved the video. Keep up the great work and thank you so much for being the one who inspired me to be a youtuber!
LucasGaming
LucasGaming Year ago
Yeah me too
Shebilatha Shebilatha
Eystream won
Blaga Hadzhieva
Bro you say that just because this is the channel is eystreem and if it was fire light you would say he was better
Fox Pirate
Fox Pirate Year ago
Fun fact estream watched Bright side and skipthetutorl they uploaded before and showed all the same stuff
cowzyyy
cowzyyy Year ago
@Fox Pirate I watch them their very good 😃
ABM1203 PARAYNO, ELISHA JEWEL C. QFD
It’s not a mistake it’s a masterpiece
stickuser43
stickuser43 Year ago
Why not get someone to rate the builds.
grace han
grace han Year ago
something i have noticed is eystreem seems to cheat sometimes but Ethan never does, which is odd because you’d think h’d try to cheat
ACNH_Vlogs
ACNH_Vlogs Year ago
i think the illusion that theyre the same size but bigger is based on thempurple circles arnet they ? idk im still learning
VillagerLive
VillagerLive Year ago
One of the best things about this dude is that he is sooooo energetic and sooooo happy and NEVER clickbaits us! I love you, dude!😎😍
Beeng Sy
Beeng Sy Year ago
True bro
manju ts
manju ts Year ago
Wow villagers or minecraft see eystreem 😂😂😂😂😂🤣🤣
Novalite3
Novalite3 Year ago
He always clickbaits
REDMAN
REDMAN Year ago
Soooooo botty wotty we got here
MynameisDan
MynameisDan Year ago
"Never clickbaits" ah yes never clickbaits
Jackson Reid
Jackson Reid Year ago
How do you get such great quality.
ti1kujobscx
ti1kujobscx Year ago
Congrats for 4 million subs :D
echo deeznuts
echo deeznuts Year ago
i love the videos you make there so intereting i watch them all the time'
I love FNF
I love FNF Year ago
I love u and Ethan so much! Thx for making my Wednesday better :))
Kenzi The Axolotl
Congrats on hitting 5.million
Ewa Gorny
Ewa Gorny Year ago
8:48 It looks so good it looks like it's edited in
Davies family of 8
I agree
ok
ok Year ago
Congrats on 4M!
GiganticBlick
GiganticBlick 5 months ago
It's 6.5M not 4M
GiganticBlick
GiganticBlick 5 months ago
It's 6.5M not 4M
Rugile Rimkute
he make these things better and better!😆😸
Roxanne Turnbull
I love the rubix cube and the wavey illusion
_★𝙇𝙞𝙫𝙪𝙭𝙞𝙞★_
CONGRATS AT 4MIL EYSTREEM:DD
verto
verto 9 months ago
WE ARE GONNA BUILD MINECRAFT ILLUSIONS SO CONFUSING THAT THEY FEEL ILLEGAL Police watches:yep time to arrest
Day☁️
Day☁️ Year ago
the illusions are so amazing and creative
Prospilo jnr
Prospilo jnr Year ago
Eystreem never disappointed us once
Dragon Master
Dragon Master Year ago
Eystreem definitely won this competition anyways
Brooke VanArsdale
That’s not an optical illusion because he’s probably using command blocks to change them
Asha Balasuriya
Eyestreem Wins as usual
Mary Queenie Chavez
Mary Queenie Chavez 2 months ago
Jordan! Ethan! Did you think those optical illusions would confuse me? You built those!
Liam Bagel
Liam Bagel Year ago
i havent watched eystreem in such a long time and now he kinda resembles greg heffley
Michael Cunningham
Begula cangrats on 1mill subs
Swanstream
Swanstream Year ago
If you want to stop Ethan from blowing everything up, use gamerule mobgriefing false to stop the TNT being shattered.
Draguun
Draguun Year ago
so close to 4mil Ey! U deserve it
Uk Man
Uk Man Year ago
EyStreem always wins. And this time
Wulfy
Wulfy Year ago
This was such an entertaining video
•Sunflower_Arii•
I love ur vids! Ur one of my fav RU-vidrs! Pls do more vids like this! (if u can, if not that ok!)
Mineaviation
Mineaviation Year ago
Fun fact: did you know that eystreem makes our day better?
rany valmonte
rany valmonte Year ago
Correct
Ayham Alrashidi
True
ClatSplatRBX
ClatSplatRBX 10 months ago
Opinion
TRHD
TRHD Year ago
You're so close to 4 mil subs!
Beaster
Beaster 10 months ago
I love how every video Jordan smiles it makes me feel comfortable
Rainbow Cannistra
Rainbow Cannistra 7 months ago
U like him????🤔
Mazen Dude
Mazen Dude Year ago
I can’t see the green lines, I can just see the red lines when they showed up.
Nina Mc Guinness
Ethan doesn’t even see Jordan’s last build
Planesguy
Planesguy 10 months ago
3:57 can someone explain the illusion to me
chitus minecraft adventure $
eystreem try this on java it works on bedrock and it's when you got to the end in creative mode go to the end crystal you see it there is 2 bedrocks 1 is normal 2 like a bedrock slab but bigger and has some glass and you can break the normal bedrock and the end crystal doesn't explode or disappear but you have to puch the crystal to break it so you can replace the normal bedrock but not the one that is is a big slab and has some glass the replace the bedrock with any thing I didn't try on wood though but upload it in a video saying it's from a comment from me do it on creative only
☆Pandasforever☆ #prayingforukraine
Awesome video Jordan!!!
Josh And Haider
Josh And Haider 7 months ago
Bro Doctor Who moment ethan makes😂😂😂 Bigger on the Inside Smaller on the outside!!😂😂😂😂😅😅😂😂😂 Edit: 2:56 is the moment when he says it
Unstoppable0
Unstoppable0 11 months ago
2:53 is it me or does that ruined nether portal looks sus😂
Prowars123
Prowars123 Year ago
I really want a friendship video of Ethan and firelight
Emily Watts
Emily Watts Year ago
My Birthday was a couple of months ago. When I watched your video it made my day even better💕 Thank you!
DatSquad
DatSquad Year ago
I love your video Eystreem! You have encouraged me to make my own channel! I finally uploaded today and I’m super happy so thank you!!!
MrtopVI
MrtopVI Year ago
U have no vids
fiona smitham
fiona smitham Year ago
000
Eden Summer xx
What is your Chanel call?
Roberto Ramos
Roberto Ramos Year ago
What the @#$?!
DatSquad
DatSquad Year ago
Sorry Guys, go to Dallasmed65 to sub
You know me🤞🏻
At the first round I think Eathan's build is good
Giannis Hliadis
Ethan makes the best illusions
Anna Franke
Anna Franke 7 months ago
How do you use World edit???
Squibby
Squibby Year ago
"it's not a mistake✨ IT'S NOT A MISTAKE, IT'S A MASTERPEICE✨"
Squibby
Squibby Year ago
why am i doing dis
RxserX
RxserX Year ago
Idk
Justin Pang
Justin Pang Year ago
I bet you learn some of the tricks from Skip The Tutorial
VillagerLive
VillagerLive Year ago
"Yesterday is history" "Tomorrow is a mystery" "Today is a Gift" "That's why it's called present" ❤️❤️❤️
Joe Mariel Mejia
-master wu from kung fu panda
Charlene Simmons
@Joe Mariel Mejia *wtf*
XCG Gaestel
XCG Gaestel Year ago
Happy Two2zzz Day Jordan!!! :D I think you won with the lick of 2!! 👏 👍🤗
beverly hills
beverly hills Year ago
the one firelight build that you see the green concrete and red is my favorite
Txppr
Txppr Year ago
6:50-7:00 I did too😂
Piggys.
Piggys. Year ago
Ethan needs to learn to build even more better LOL
Claudia Denton
Claudia Denton 7 months ago
20.4 minutes Is what it feels like
Next
#kikakim
00:13
Views 3.3M
Oh my god
0:31
Views 42K